سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید نیم تنه ورزشی

همه پزشکان و متخصصان زنان، سفارش می‌کنند که لباس زیر مناسبی استفاده کنید. پوشیدن سوتین مناسب مزایای فراوانی دارد؛ اما انتخاب نادرست سوتین در هنگام خرید آسیب‌هایی به ما وارد می‌کند. نیم تنه ورزشی زنانه نوعی از لباس‌های زیر برای حرکات جسمی و فعالیت‌های بدنی طراحی و تولید شده‌اند که بی‌شک یکی از بهترین آن‌ها برای بانوان ورزشکار می‌باشد.

 

امروزه در بازار نیم‌تنه‌های ورزشی متنوعی برای بانوان اهل ورزش و کسانی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید از انواع مختلف نیم تنه ورزشی در محیط‌های کاملاً زنانه مانند باشگاه‌های ورزشی حتی از آن‌ها در زیر سویشرت‌ها و یا گرمکن‌های ورزشی زنانه نیز استفاده کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم نکات مهمی که در حین خرید نیم تنه ورزشی باید به آن توجه کنید را شرح و توضیح دهیم.

انواع نیم تنه‌های ورزشی زنانه

نیم تنه کپسول دار: کاپ‌های این نوع نیم تنه ورزشی، کاملاً جدا و مجزا هستند و بیشتر نیم تنه‌هایی که در بازار می‌باشند، این مدلی هستند. یکی از مزیت‌های نیم تنه‌ کپسول‌دار یا کاپ دار این است که فرم سینه‌ها را حفظ می‌کند.

نیم تنه فشرده‌ کننده: حالت این نوع مدل به صورت کاملاً یک تکه است و سینه‌ها را به سمت قفسه محکم و فشرده می‌کند. اگر اهل انجام فعالیت‌های ورزشی با پشتیبانی متوسط هستید می‌توانید به سراغ خرید این مدل بروید، به این دلیل که کاپ ندارند و سینه‌ها را فشرده می‌کند.

نیم تنه فشرده کننده/ کپسول دار: اکثر نیم تنه‌هایی که در بازار موجود هستند این ویژگی را دارند و حالت فشرده‌ کننده و کپسول ‌دار با یکدیگر ترکیب شده‌اند‌. این نوع از نیم تنه‌ها بیشتر برای ورزش‌هایی با پشتیبانی و حمایت زیاد کاربرد خواهند داشت. یعنی به عبارت بهتر هم قابلیت فشرده کردن سینه‌ها را دارند و هم به صورت جداگانه کاپ دارند.

معایب استفاده کردن از سوتین نا مناسب

عملکرد اصلی یک سوتین استاندارد، پشتیبانی از سنگینی و وزن و ساختار سینه است. اما اگر شما از سوتینی نا مناسب استفاده کنید که سینه‌های شما را پشتیبانی نکند، سینه‌های شما به مرور زمان افتاده می‌شوند و کمر درد را برایتان به بار می‌آورد. اگر جنس سوتین شما مناسب نباشد، دچار حساسیت‌های پوستی می‌شوید. سوتین‌های تنگ به این علت که بر روی قفسه سینه فشار وارد می‌کنند، تأثیر بدی را روی ریه می‌گذارند. سوتینی که فنر نامناسبی داشته باشد و رد خود را بر روی بدن‌تان بگذارد، باعث ایجاد درد و خراشیدگی می‌شود.

خرید نیم تنه ورزشی

اگر قصد خرید سوتین یا انواع نیم تنه ورزشی زنانه را دارید، سعی کنید از فروشگاه‌ها و یا وب سایت‌های معتبری خرید کنید که اطمینان داشته باشید محصولاتی را که می‌فروشند از جنس و کیفیت مناسبی برخوردار باشند. برای خرید اینترنتی انواع نیم تنه‌های ورزشی و لباس‌های زیر مختلف می‌توانید فروشگاه اینترنتی نوین ساکس را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی نوین ساکس با عرضه بهترین‌ ترین لباس‌های زیر زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، با کیفیت ‌ترین لباس‌های زیر را به مشتریان خود عرضه می‌کند.